Takže jste se nepodařilo zasáhnout svého fitness cíl. Co teď?

Začátkem března mě viděl šněrování mé tenisky a zmapování konečný bikiny těla životní styl pro sebe.Kvalitní granule pro psy nesmí chybět v každé zvířecí domácnosti. Rychlý posun vpřed do začátku prosince, a my jsme za pár týdnů z plnohodnotné léta – tak bez ramínek šaty, šortky a * zachvění * plavky sezónu – a řekněme, a to navzdory značné míry držet do mého plánu, věci mají, no, ne docela posunul tolik, kolik bych chtěl. Díky tvrdé práci a nedaří zasáhnout cíle, které jste nastavili pro sebe může být ještě těžší pilulkou motivace-moudrý, než prostě nedaří držet své plány a vidět nevyhnutelný nedostatek hubnutí. V této fázi řízení, je to docela lákavé zahodit dolů Hmotnosti a posilovny ručník a vyměnit je za Prosecco-oživené ledových pólů a večerní sýrů a cracker palubě. Tak tady jsou tipy expertů pro kopání věci zpět do zařízení v reakci na neuspokojivé výsledky. 1. cítit zklamání, PAK high five SAMI Popírání se cítíte dobře, trochu sh * t, pokud nechcete hit cíle je neplodná cvičení – uznání své pocity umožňuje, aby se s nimi vypořádat, a upřímně řečeno, pokud nemáte pocit zklamaný, potom se novým cílem pravděpodobně není to pro vás důležité, nebo víte, jste neudělali práci. Nicméně, pokud jste měli svůj Bridget Jones otevření scéna-s-the-bottle-of-vodky momentu, je čas podívat se na změny, které jste provedli a oslavit jejich.